logo

KARTA GOŚCIA po wejściu RODO.
Czego nie możesz przegapić?

Nowe rozporządzenie RODO (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego o ochronie danych osobowych), które zacznie obowiązywać od 25 maja 2018 r., przyprawia wielu hotelarzy o ból głowy. Jedno z częściej pojawiających się ostatnio pytań z ich strony dotyczy karty gościa. Jak powinna wyglądać i co zawierać, aby spełniała wszystkie wymogi RODO?


Pełny spis treści najnowszego wydania

TEMAT NUMERU

  • 10 najgorętszych trendów w hotelarstwie

RAPORT SPECJALNY

  • Przegląd profesjonalnych kosmetyków do obiektów hotelowych

HOTEL MARKETING

  • Event hotelowy (cz. VI): Cztery główne problemy z rozliczaniem eventów
  • Marketing hotelowy w sieci. Kontroluj pracę strony internetowej
  • Poznaj nowatorskie rozwiązani firmy 1st Element!

TECHNOLOGIE W HOTELARSTWIE

  • Automatyka w pokoju hotelowym jako element nowoczesnego systemu zarządzania obiektem hotelowym
  • Dlaczego hotelarze inwestują w nowoczesne technologie?

INWESTYCJE HOTELOWE

  • Rekordowy popyt na usługi hotelowe

HOTELOWY KNOW-HOW

  • Najwyższe standardy higieny potraktuj jako priorytet
  • Pokolenie X – jak spełnić ich oczekiwania w hotelu?
  • Czysta łazienka wizytówką hotelu – dbaj o wizerunek swojego obiektu
  • Nowa seria odkurzaczy profesjonalnych – optymalne rozwiązanie nie tylko dla hoteli
  • „Niegrzeczny” gość hotelowy – jakie prawa ma właściciel?
  • Czy goście dobrze wyspani częściej wracają do hotelu?
  • Zero Waste jako sposób na życie oraz na prowadzenie biznesu – to jeden z rozwojowych trendów!

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW

  • Hotel z franczyzą w tle

PRZEGLĄD PRAWNY

  • Jak przygotować się do realizacji praw gościa po wejściu RODO? 6 konkretnych wskazówek
  • Karta gościa po wejściu RODO. Czego nie możesz przegapić?

SPA & WELLNESS

  • Fluidra Connect – nowoczesna platforma do zarządzania basenem
  • Innowacyjność i własny styl, czyli jak wygenerować przychód w SPA

KATALOG FIRM

  • Katalog firm