logo

Stylowy kubek „na wynos”?
Pozwól, żeby gość reklamował Twoją restaurację

Zastanawiałeś się kiedyś, co sprawia, że niektóre marki wybieramy chętniej od innych? Rutyna? Przyzwyczajenie? Jak się okazuje – nie do końca. Istnieje szeroki zakres możliwości – od strategii marketingowych po zaangażowanie w akcje charytatywne – które stosują firmy, aby przekonać do siebie klientów. Restauracje od dawna nie są obszarami, od których oczekuje się tylko dobrej jakości jedzenia.


Ponadto w Najnowszym wydaniu Biznes Restauracje i Catering polecamy szczególnie:

NOWY DZIAŁ: Poradnik Cukiernika

  • Cukiernictwo to rzemiosło – trzeba odpowiednio się przygotować. Rozmowa z Moniką Ignaciuk.

Uwaga sanepid! Jak przygotować się do kontroli

  • W poniższym artykule dowiesz się , co zrobić, żeby bezproblemowo przejść rutynową kontrolę sanepidu.

RODO – nie takie straszne jak opisują

  • Sprawdzimy czy unijne przepisy oznaczają trudności dla inwestorów oraz czy naprawdę zostaną wprowadzone dla wspólnego dobra przedsiębiorców i konsumentów.

Sprawdź najnowsze wydanie Magazynu Biznes Restauracje i Catering