logo

Przeczytaj darmowy artykuł
z najnowszego Magazynu E-Commerce!

Jedną z ważniejszych decyzji, jaką trzeba podjąć przed uruchomieniem sklepu internetowego, jest wybór platformy, na której będzie funkcjonował sklep. Jest to o tyle istotna decyzja, że niesie ze sobą konsekwencje na długie lata. Każda próba zmiany platformy w trakcie wdrożenia sklepu może być bardzo trudna, a na pewno kosztowna i czasochłonna. W efekcie może nawet zadecydować o „być albo nie być” Twojego biznesu w sieci.

Ponadto z artykułu nauczysz się:
  • Jak zabezpieczyć się przed niewłaściwym wyborem platformy e-commerce?
  • Jakie pytania powinieneś sobie zadać, żeby dokonać wyboru platformy najbardziej dostosowanej do Twojego biznesu?
  • Jak przygotować analizę swojego biznesu oraz dostępnych zasobów w kontekście informacji istotnych dla wyboru platformy e-commerce?
  • Jakie typy oprogramowania dla sklepów internetowych są aktualnie dostępne na rynku?
  • Jaka platforma sprawdzi się najlepiej w zależności od etapu rozwoju Twojego sklepu?
  • Jak zaplanować plan działań przy wyborze platformy dla sklepu internetowego?

OLGIERD MROZIK właściciel LemonMind.com e-commerce software house

Na co dzień pomaga klientom wprowadzać usługi i produkty do Internetu. Współtwórca strategii e-commerce, analiz biznesowych, project manager. Praktyk: aktywnie uczestniczy we wdrożeniach systemów e-commerce, dedykowanych aplikacji sprzedażowych i rezerwacyjnych. Realizował projekty rozwiązań dla takich firm i instytucji jak PKP Intercity SA, Polbruk SA, Grupa LOTOS SA, Dr. Oetker, Polska Żegluga Bałtycka (Polferries), Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej, Grupa EMF Empik Media & Fashion.