logo

Przeczytaj bezpłatnie artykuł z Magazynu E-Commerce Polska.

Czy wiesz, że realizując sprzedaż wyłącznie na rynku krajowym, docierasz tylko do ok. 0,8% potencjalnych konsumentów? Pozbawiasz się szansy dotarcia do ok. 120-krotnie szerszej grupy klientów oraz niespełna 200-krotnie większego grona odbiorców Twoich działań e-marketingowych. A zatem: możesz to robić dalej albo…? Skorzystać z globalnych platform marketplace, która jest najbardziej efektywnym narzędziem weryfikacji potencjału rynków zagranicznych online.

Z ARTYKUŁU DOWIESZ SIĘ M.IN.:

  • Czym marketplace różni się od tradycyjnego modelu e-commerce
  • Jak dzięki obecności na platformach marketplace rozwijać sprzedaż w kanale zarówno B2B, jak i B2C
  • Które platformy marketplace warto brać pod uwagę, planując międzynarodową ekspansję e-commerce
  • Jak przygotować się do rozpoczęcia sprzedaży na platformach marketplace
  • Jak dzięki rozwiązaniom oferowanym przez m.in. Amazon FBA zdjąć z siebie ciężar odpowiedzialności za logistykę i obsługę zwrotów