HR Business Partner

Trendy biznesowe wpływają na rzeczywistość i tworzą cywilizację sukcesu. W realiach firmy sukces rodzi się w głowach pracowników. Wyzwaniem dla pracodawcy jest takie kierowanie rozwojem pracowników, aby maksymalizować ich potencjał.

Zmiany pokoleniowe, rynek pracownika i ofensywny rozwój technologii wymagają od pracodawcy złożonych działań. Dlatego grono specjalnie dobranych praktyków stworzyło zawodowy magazyn, który kierujemy do Państwa – profesjonalistów HR.

"HR Business Partner"

to wiedza i doświadczenie – pierwszy na rynku magazyn tak mocno oparty na metodzie case study.

Zachęcam do lektury, Karolina Turostowska
HR Manager i HR Business Partner w Grupie INEA S.A. opiekun merytoryczny czasopisma „HR Business Partner”

3 CECHY, które wyróżniają HR Business Partner od innych czasopism:

1.

Jest praktyczny do bólu!

Analizujemy krok po kroku wszystkie aspekty wdrażanych projektów

przedstawiamy faktyczne kosztorysy finansowe, rozkładamy na czynniki pierwsze poszczególne etapy implementacji zmiany i podkreślamy, jak poradzono sobie z przeszkodami

2.

Jest wielofunkcyjny!

Dajemy nowoczesne narzędzia i gotowe rozwiązania w procesach rekrutacji, motywowania i rozwoju

wybieramy te instrumenty HR, które zostały wdrożone w innych firmach, wskazujemy, jak skutecznie dostosować sprawdzone rozwiązania do swoich potrzeb

3.

Jest sfokusowany na korzyści!

Stawiamy na efektywność i rentowność działań HR

pokazujemy, jak optymalnie dobrać mierniki i szacować koszty HR, tak aby inwestować w te projekty i narzędzia, które przekładają się na wynik firmy

Co zyskujesz, czytając HR Business Partner:

DOSTĘP DO CASE STUDY

pokazujemy najlepsze światowe rozwiązania dostosowane do polskich realiów i podpowiadamy, które z nich warto wdrożyć w swojej organizacji

unikatowe argumenty, jak rozmawiać z zarządem o projektach HR

przedstawiamy konkretne liczby, które jednoznacznie pokazują, jakie korzyści przyniesie organizacji inwestycja w działania HR

analizy najnowszych trendów w polityce personalnej

omawiamy raporty wynagrodzeń, sprawdzamy oczekiwania pracowników i pomagamy dostosować wewnętrzne procesy HR do realiów rynkowych i możliwości organizacji

najlepsze praktyki w komunikacji wewnętrznej

kryzysy w organizacji biorą się ze złej komunikacji, dlatego pokazujemy, jak usprawnić proces zarządzania informacją i przeciwdziałać chaosowi komunikacyjnemu

INSTRUMENTY PRAWA PRACY

dzięki, którym zabezpieczysz interes pracodawcy w relacjach z pracownikami, a w sytuacji spornej zaproponujesz najkorzystniejsze rozwiązanie dla obu stron




W aktualnym wydaniu:

Przykładowe materiały



W kolejnych numerach:

  • Program HiPo dla tych, którzy nie lubią „miękkich rzeczy” – jak zadbać o rozwój talentów w IT, na przykładzie dobrych praktyk stosowanych w Roche Polska.
  • Huston, mamy problem! Jak zarządzać kryzysem marki pracodawcy w social media?
  • Negocjacje na lini HR – Zarząd. Dlaczego nie jesteśmy słuchani i co zrobić, aby to zmienić?
  • Rozmowa roczna bez oceny
  • Turkusowe organizacje w Polsce? To możliwe! Jak wyjść poza standardowe rozwiązania w zarządzaniu organizacją na przykładzie case study firmy MARCO.
  • Jak motywować, by nie dyskryminować, czyli co zrobić, aby nie powodować nieporozumień w zespołach i dyskryminacji niektórych grup pracowników

Opinie Czytelników

HR Busines Partners" to doskonały drogowskaz dobrych praktyk HR. Innowacyjne rozwiązania, praktyczne " case studies" i analizy strategii ZZL tworzą kompedium wiedzy i wymiany doświadczeń ekspertów w obszarze HR.

Proponowane przez pismo zakresy tematyczne pozwalają pozyskać pulę „dobrych, sprawdzonych praktyk” zarówno dla tych, którzy zaczynają przygodę HR, jak i są już w trakcie działań wspierających organizację z zdobywania przewagi organizacyjnej przez organizację.

Agnieszka Musiał-Terlecka

Business HR Partner w Grupa LinguaJob.pl

Beata Wiernicka-Bełz

Właściciel, dyrektor zarządzający Architektury Personalnej, doświadczony trener biznesu, konsultant HR, certyfikowany asesor AC/DC, coach ICF.

Autorzy:

Adam Walerjańczyk Aneta Głowacka Anna Mikulska Jakub Wezgraj Joanna Malinowska Marianna Pruchniak Beata Dranikowska Maria Sawicka Agnieszka Bożek Katarzyna Borowicz Katarzyna Michalak Jacek Krajewski Karina Popieluch Alina Smolarek Karol Wolski Dominik Fliśnik Agnieszka Borak Anna Walaszek Tomasz Krzeszowski-Waloszek Dr Magdalena Muślak-Meller Aleksandra Łozowska Krzysztof Szostak Ewelina Gumienna Grzegorz Filipowicz Anita Rzepecka Marta Eromin Maja Gojtowska

FORMULARZ ZAMÓWIENIA:

Zaznacz produkty, które chcesz zamówić:

Podaj swoje dane:

Dane kontaktowe osoby zamawiającej:

Imię*
Nazwisko*
Email*
Telefon kontaktowy*
Stanowisko
Uwagi

Dane do faktury:

Kod pocztowy*
Ulica i nr domu/nr mieszkania*
Miejscowość*

Dane do faktury:

Firma*
NIP*
Miejscowość*
Ulica i nr domu/nr mieszkania*
Kod pocztowy*
* pola wymagane

Format czasopisma A4, 6 numerów w roku. Płatne przelewem po otrzymaniu przesyłki. Cena nie zawiera refakturowanych kosztów wysyłki oraz podatku VAT. Przedłużenie prenumeraty następuje automatycznie i nie wymaga składania oddzielnego zamówienia. Wraz z ostatnim numerem prenumeraty otrzymają Państwo przypomnienie informujące o kończącej się prenumeracie i automatycznym wznowieniu prenumeraty na kolejny rok. W razie konieczności rezygnacji należy w przeciągu 14 dni od otrzymania ostatniego numeru w ramach rocznej prenumeraty przesłać do nas pisemną rezygnację na adres bok@forum-media.pl.

Pytania w sprawie prenumeraty:
tel. 61 66 55 765

Forum Media Polska Sp. z.o.o.
ul. Polska 13
60-595 Poznań