Poznaj czasopismo Online Marketing
Pobierz egzemplarz pokazowy
Temat numeru:
Promocja w Internecie z ograniczonym budżetem
W tym numerze m.in. o darmowych narzędziach marketera oraz o tym jak radzić sobie niewystarczającymi budżetami opowiedzą:
Artur Smolicki
Specjalista marketingu internetowego, od ponad siedmiu lat działa w obszarze sektora MŚP oraz rynku e-commerce. Subiektywny bloger, poruszający tematy związane z marketingiem, reklamą I mediami społecznościowymi. Prelegent oraz szkoleniowiec, mentor w trakcie programu akceleracji dla start-upów Starter Rocket.
Absolwent Politechniki Warszawskiej. Założyciel i dyrektor operacyjny agencji Adequate Interactive Boutique. Doradca inwestycyjny. Certyfikowany specjalista Google AdWords, Analytics i DoubleClick. Ekspert w dziedzinie optymalizacji portfolio kampanii reklamowych i modelowania atrybucji.
Witold Wrodarczyk
Ponadto z najnowszego numeru
dowiesz się o:
5 praktycznych metod ustalania budżetu kampanii online
- Dla jakich celów ustalać budżet.
- Jak ustalać budżety mediowe pod kątem sprzedaży. Jakie są modele budżetu.
- Czym są modele mieszane.
- Jak maksymalizować efekty przy zmniejszonych budżetach.
Jak z „mniej” zrobić „więcej”? Optymalizacja kampanii bez zwiększania budżetu!
- Jakie jest znaczenie wyniku jakości.
- Jak ustawienia kampanii wpływają na minimalizację kosztów.
- Jakich narzędzi użyć do zaplanowania kampanii reklamowej.
- O czym pamiętać, kiedy dysponuje się niskim budżetem reklamowym.
Content marketing vs. reklama natywna – symbioza, wojna czy wyrachowane partnerstwo?
- Czym powinna charakteryzować się reklama natywna, a czym content marketing.
- Czy w 2018 r. content marketing będzie wciąż popularny.
- Czy wydatki na reklamę natywną w 2018 r. wzrosną.
- Czy reklama natywna i content marketing powinny iść w parze, czy lepiej skupić się tylko na jednej z form.
- Jaką strategię wdrożyć, aby w 2018 r. odnotować pozytywne rezultaty ze stosowania content marketingu i reklamy natywnej.
Jak podnosić konwersję w e-commerce bez zwiększania wydatków na ruch, wizyty i użytkowników?
- Kiedy Twój sklep nie jest jeszcze gotowy na optymalizację konwersji.
- Jakie są najczęściej spotykane błędy podczas procesu optymalizacji.
- Jak powinna wyglądać skuteczna optymalizacja.
- Jakie analizy wykonać przed rozpoczęciem testów.
- Co mierzyć w sklepie i od czego zaczynać optymalizację konwersji.