Poznaj czasopismo Online Marketing

Pobierz egzemplarz pokazowy

Temat numeru:

Promocja w Internecie z ograniczonym budżetem

W tym numerze m.in. o darmowych narzędziach marketera oraz o tym jak radzić sobie niewystarczającymi budżetami opowiedzą:

Artur Smolicki
Specjalista marketingu internetowego, od ponad siedmiu lat działa w obszarze sektora MŚP oraz rynku e-commerce. Subiektywny bloger, poruszający tematy związane z marketingiem, reklamą I mediami społecznościowymi. Prelegent oraz szkoleniowiec, mentor w trakcie programu akceleracji dla start-upów Starter Rocket.
Absolwent Politechniki Warszawskiej. Założyciel i dyrektor operacyjny agencji Adequate Interactive Boutique. Doradca inwestycyjny. Certyfikowany specjalista Google AdWords, Analytics i DoubleClick. Ekspert w dziedzinie optymalizacji portfolio kampanii reklamowych i modelowania atrybucji.
Witold Wrodarczyk

Ponadto z najnowszego numeru

dowiesz się o:

5 praktycznych metod ustalania budżetu kampanii online

  • Dla jakich celów ustalać budżet.
  • Jak ustalać budżety mediowe pod kątem sprzedaży. Jakie są modele budżetu.
  • Czym są modele mieszane.
  • Jak maksymalizować efekty przy zmniejszonych budżetach.

Jak z „mniej” zrobić „więcej”? Optymalizacja kampanii bez zwiększania budżetu!

  • Jakie jest znaczenie wyniku jakości.
  • Jak ustawienia kampanii wpływają na minimalizację kosztów.
  • Jakich narzędzi użyć do zaplanowania kampanii reklamowej.
  • O czym pamiętać, kiedy dysponuje się niskim budżetem reklamowym.

Content marketing vs. reklama natywna – symbioza, wojna czy wyrachowane partnerstwo?

  • Czym powinna charakteryzować się reklama natywna, a czym content marketing.
  • Czy w 2018 r. content marketing będzie wciąż popularny.
  • Czy wydatki na reklamę natywną w 2018 r. wzrosną.
  • Czy reklama natywna i content marketing powinny iść w parze, czy lepiej skupić się tylko na jednej z form.
  • Jaką strategię wdrożyć, aby w 2018 r. odnotować pozytywne rezultaty ze stosowania content marketingu i reklamy natywnej.

Jak podnosić konwersję w e-commerce bez zwiększania wydatków na ruch, wizyty i użytkowników?

  • Kiedy Twój sklep nie jest jeszcze gotowy na optymalizację konwersji.
  • Jakie są najczęściej spotykane błędy podczas procesu optymalizacji.
  • Jak powinna wyglądać skuteczna optymalizacja.
  • Jakie analizy wykonać przed rozpoczęciem testów.
  • Co mierzyć w sklepie i od czego zaczynać optymalizację konwersji.