Zabawy dla dzieci z dyspraksją
POBIERZ MATERIAŁY POKAZOWE




Coraz częściej w codziennej pracy pedagodzy i terapeuci spotykają się z dziećmi, których zachowanie jest niepokojące. Zastanawiamy się na przykład, dlaczego dziecko, które chce zjechać ze zjeżdżalni, nie potrafi na nią wejść. Albo też dlaczego nie potrafi wyciągnąć rąk do lecącej do niego piłki. Dzieci te wyglądają na pierwszy rzut oka tak, jak wszystkie inne dzieci i nie sprawiają wrażenia, że są dotknięte niepełnosprawnością. Co tak naprawdę im jest? Jakie jeszcze objawy charakteryzują takie dziecko? Jakie zachowania mogą przejawiać? Czy im pomagać, a jeżeli tak, to jak?

Spis treści:

  1. Wstęp
  2. Dziecko dyspraktyczne w środowisku przedszkolnym
  3. Dziecko dyspraktyczne w szkole
  4. Zabawa dziecka z dyspraksją
  5. Czynności samoobsługowe i życia codziennego
  6. Funkcjonowanie rodziny dyspraktyka
  7. Koncentracja dziecka z dyspraksją
  8. Rozwój umiejętności społecznych dziecka dyspraktycznego
  9. Program ćwiczeń usprawniający w domu i w szkole według G. Platt

Część I – program ćwiczeń siłowych
Część II – Plan umiejętności i planowanie ruchu



Wydajemy również:
TERAPIA SPECJALNA TERAPIA SPECJALNA TERAPIA SPECJALNA TERAPIA SPECJALNA