W pracy telesprzedawcy są momenty, kiedy masz ochotę złapać się za głowę, zdjąć słuchawki i rzucić wszystko. Codzienne rozmowy z różnymi typami osobowości, o różnej kulturze osobistej, trudne sytuacje i wysokie oczekiwania klienta. A do tego dochodzi presja targetów i stres. Znasz to?
Jednym z rodzajów rozmowy, która wywołuje dreszcze wśród telemarketerów jest tzw. cold calling, czyli dzwonienie do potencjalnego klienta, który nie podjął wcześniej żadnych interakcji z firmą (najczęściej pozyskanego z baz zewnętrznych). Dlaczego tego nie lubimy – to chyba jasne… Pytanie, jak sprawić, aby cold calling stał się naszą szansą na poszerzenie sprzedaży, a rozmowa przez telefon była przyjemniejsza?
Podczas webinaru pokażemy Ci sprawdzone narzędzia i techniki, które wypracowaliśmy na przestrzeni wielu lat pracy w call center. Chętnie podzielimy się naszymi tajnikami, które możesz z powodzeniem wykorzystać u siebie! 😊
To ten webinar jest właśnie dla Ciebie!
Zapisz sięPatryk Piotrowski
W telemarketingu od prawie 10 lat. Swoje doświadczenie zacząłem budować od stanowiska konsultanta. Obecnie jestem Szefem działu BOK, Z-cą Szefa Sprzedaży i niezmiennie dzwonię, odbieram, słucham, szkolę, doradzam, zarządzam, dokładnie w tej kolejności. Prywatnie entuzjasta piłki kopanej od B klasy do Champions League.
Mateusz Saja
Jestem specjalistą ds. sprzedaży i obsługi klienta z ponad 10-letnim doświadczeniem. W trakcie trwania mojej kariery zawodowej zdobyłem kilkukrotnie tytuł lidera sprzedaży. Jednym z moich największych sukcesów jest zdobycie tytułu „Telemarketera roku” 2018 w ogólnopolskim konkursie. Wysoko rozwinięte umiejętności budowania relacji z klientami, negocjacji oraz kompetencji miękkich pozwalają mi osiągać cele sprzedażowe na poziomie powyżej 100%.
Webinar potrwa około 40 minut i będzie składał się ze szkolenia Patryka Piotrowskiego i Mateusza Sai.