BEZPŁATNY WEBINAR
NA ŻYWO

Sprzedaż na zimno, czyli dlaczego boimy się wykonywać cold calling

Jak sprawić, aby rozmowa przez telefon z nowym klientem była przyjemna i efektywna?

17 sierpnia br. godz. 14:00
Oglądaj
Prowadzący:
Patryk Piotrowski
Mateusz Saja
Kiedy?
17 sierpnia br. godz. 14:00

W pracy telesprzedawcy są momenty, kiedy masz ochotę złapać się za głowę, zdjąć słuchawki i rzucić wszystko. Codzienne rozmowy z różnymi typami osobowości, o różnej kulturze osobistej, trudne sytuacje i wysokie oczekiwania klienta. A do tego dochodzi presja targetów i stres. Znasz to?

Jednym z rodzajów rozmowy, która wywołuje dreszcze wśród telemarketerów jest tzw. cold calling, czyli dzwonienie do potencjalnego klienta, który nie podjął wcześniej żadnych interakcji z firmą (najczęściej pozyskanego z baz zewnętrznych). Dlaczego tego nie lubimy – to chyba jasne… Pytanie, jak sprawić, aby cold calling stał się naszą szansą na poszerzenie sprzedaży, a rozmowa przez telefon była przyjemniejsza?

Porozmawiajmy!

  • Cold calling – kara dla handlowca czy poszerzenie możliwości sprzedaży? Dlaczego tak bardzo nie lubimy dzwonić do nowych klientów?  
  • Jak wykorzystać cold calling w skutecznym pozyskiwaniu młodych klientów i dlaczego rozmowa przez telefon może być efektywniejsza niż maile?
  • Co zrobić aby zwiększyć szansę na powodzenie pierwszego telefonu
  • W jaki sposób rozpoczynać rozmowę, aby zatrzymać klienta na linii? Pierwsze wrażenie jako klucz do sukcesu.
  • Jak stworzyć własną, uniwersalną checklistę, która będzie pomocna przy każdym kontakcie?
  • Dlaczego jakość pierwszej rozmowy jest ważniejsza niż ilość wykonanych połączeń? Zobacz, jak zostać zapamiętanym i motywować klienta do podjęcia konkretnych działań.

Podczas webinaru pokażemy Ci sprawdzone narzędzia i techniki, które wypracowaliśmy na przestrzeni wielu lat pracy w call center. Chętnie podzielimy się naszymi tajnikami, które możesz z powodzeniem wykorzystać u siebie! 😊

Jeśli

  • jesteś osobą, która zaczyna pracę w sprzedaży i chce poznać kilka wskazówek,
  • jesteś sprzedawcą, który nie przepada za „zimnymi telefonami” i chce zamienić pierwszą rozmowę w szansę, a nie bolączkę,
  • w swojej pracy zauważyłeś coraz więcej odmów już po pierwszym telefonie,
  • chcesz odświeżyć wiedzę dotyczącą cold callingu i nauczyć się nowych technik…

To ten webinar jest właśnie dla Ciebie!

Zapisz się

Prowadzący

Patryk Piotrowski

W telemarketingu od prawie 10 lat. Swoje doświadczenie zacząłem budować od stanowiska konsultanta. Obecnie jestem Szefem działu BOK, Z-cą Szefa Sprzedaży i niezmiennie dzwonię, odbieram, słucham, szkolę, doradzam, zarządzam, dokładnie w tej kolejności. Prywatnie entuzjasta piłki kopanej od B klasy do Champions League.

Mateusz Saja

Jestem specjalistą ds. sprzedaży i obsługi klienta z ponad 10-letnim doświadczeniem. W trakcie trwania mojej kariery zawodowej zdobyłem kilkukrotnie tytuł lidera sprzedaży. Jednym z moich największych sukcesów jest zdobycie tytułu „Telemarketera roku” 2018 w ogólnopolskim konkursie. Wysoko rozwinięte umiejętności budowania relacji z klientami, negocjacji oraz kompetencji miękkich pozwalają mi osiągać cele sprzedażowe na poziomie powyżej 100%.

Organizacyjnie

Webinar potrwa około 40 minut i będzie składał się ze szkolenia Patryka Piotrowskiego i Mateusza Sai.

Dołącz do webinaru

i dowiedz się więcej na temat „cold calling”